• Op voorraad en voor 17:00 besteld? Morgen in huis!
  • Gratis verzenden voor orders boven de €30,-

Klantenservice

Klimwinkel.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info).
Onze algemene voorwaarden kunt u hier downloaden (pdf document). Onze coulante klachtenafhandeling is met de toetreding tot Webshop Keurmerk onveranderd gebleven.

INHOUD

  1. Bedrijfsgegevens
  2. Webshop Keurmerk
  3. Bestelproces
  4. Garantie
  5. Klachten en suggesties
  6. Afhalen / Levertijd
  7. Retour procedure
  8. Privacy
  9. Algemene voorwaarden
  10. Copyright & disclaimer

Klimwinkel.nl, afdeling Klantenservice, Telefoon: 085-06 536 88, E-mail: klantenservice@klimwinkel.nl

Klimwinkel.nl maakt deel uit van het bedrijf TradingPro B.V. 

  • TradingPro B.V. - Klimwinkel
  • Formeel factuuradres, kantoor en postadres:
  • TradingPro B.V. - Klimwinkel
  • Denariusstraat 25
  • 4903RC Oosterhout

 

  • E-mail: klantenservice@klimwinkel.nl
  • Tel: +31 (0)85 06 536 88
  • KvK 53562372
  • IBAN: NL85 RABO 0314 5843 66
  • BTW nr: NL 8509 27857 B01

Klimwinkel.nl is aangesloten bij Webshop keurmerk. Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van minimaal 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen (bij ons 30 dagen)

Het bestelproces gaat als volgt:

Op de productpagina klikt u op ‘in winkelmand’.
Zodra u alle gewenste producten hebt toegevoegd, klikt u op ‘inhoud winkelwagen’, rechtsboven in het scherm. U kunt hier de gewenste aantallen wijzigen. Druk op de ‘toepassen’-knop om het totaalbedrag opnieuw te berekenen.
Druk op de button ‘Kassa’.
Indien u een nieuwe klant bent, wordt gevraagd uw gegevens in te vullen. Hierbij maakt u meteen een wachtwoord aan voor een volgend bezoek. Er worden alleen gegevens gevraagd die van belang zijn voor de orderafhandeling.
Vervolgens kunt u de bestelling afronden door het selecteren van de betaalwijze van uw keuze.
Zodra de bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een email ter bevestiging. Een tweede email met traceergegevens volgt zodra uw bestelling is verzonden.

Onze producten hebben een garantie die kan variëren van 1 jaar tot niet in tijdsduur beperkt, afhankelijk van het type product en de fabrieksgarantie. Het recht op garantie vervalt als het artikel fouten bevat of beschadigingen heeft die voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden.

Als u een probleem heeft met een ontvangen artikel, verzoeken wij u dit te melden volgens de retourprocedure. 

Klachten
Wij verkopen veelal veiligheidsartikelen, daarbij is het extra belangrijk dat uw bestelling in alle opzichten perfect afgehandeld wordt. Service is voor ons belangrijk en we doen er alles aan om het kwaliteitsnivo maximaal te houden.

Mocht u niet 100% tevreden zijn, dan verzoeken wij u uw klacht te melden. U stelt ons daarmee in de gelegenheid uw klacht op te lossen en u helpt ons de kwaliteit hoog te houden.

Hebt u een klacht? Neem dan per mail, telefoon of per brief contact met ons op. Wij zullen binnen vier werkdagen met een reactie op de klacht komen.

Ook wij zijn er bij gebaat dat u tevreden en enthousiast bent over onze winkel. Mochten we er onderling onverhoopt niet uit komen, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Suggesties
Hebt u een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten u graag in ons assortiment zou zien? Wij vernemen het graag via het contactformulier.

Webwinkelbestellingen die op werkdagen voor 17:00geplaatst worden, worden direct verzonden. In Nederland en België vindt de levering dan de normaliter de opvolgende dag plaats. 

Afhalen
Afhalen is op dit moment alleen mogelijk op afspraak. Belt u of mailt u met ons om een afspraak te plannen. We hebben niet alle producten op voorraad op onze kantoorlocatie.

Advies
Wij helpen u graag bij het nemen van de juiste aankoop beslissing. We kunnen u per email en telefonisch adviseren.

 

Levertijd webwinkelbestellingen
Het logistieke systeem van TradingPro B.V. - Klimwinkel is erop gericht om de bestellingen vlot te verzenden. Voor 17:00 besteld = dezelfde dag verzonden. In Nederland bezorgt PostNL de bestelling dan de opvolgende dag, in België wordt hetzelfde serviceniveau geboden door PostNL. Er zijn een paar uitzonderingen:

 

  • Traditionele bankoverboeking kost een dag
    iDeal, Paypal, VISA en MasterCard betalingen komen direct bij ons binnen. Bij bankoverboekingen zoals internetbankieren dient rekening gehouden te worden met een verwerkingstijd van 1 à 2 dagen.

 

  • Overmacht
    Ons voorraadsysteem wordt continu bijgewerkt en klopt dus erg goed. Mocht er toch een foutje zitten in ons voorraadsysteem, dan zorgen we altijd voor een nette oplossing, zoals bijvoorbeeld een duurder vervangend artikel (altijd in overleg met de klant). 

 

  • Leveringsvoorwaarden PostNL / Overkomstduur buiten Nederland
    PostNL bezorgt binnen Nederland in 97% van de gevallen de opvolgende dag. Harde garanties kunnen we dus niet geven, er kan altijd wat mis gaan. Ook voor België is de gebruikelijke overkomstduur 1 werkdag. Onze pakketten worden rechtstreeks naar België gereden en daar verspreid door PostNL. De overkomstduur naar andere landen is enkele dagen langer en kan per email worden opgevraagd.

 

  • Niet op voorraad
    Indien een product niet voldoende op voorraad is, wordt dit vermeld op de website. U ziet het dus voor het afrekenen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wel worden gekocht. In geval van onduidelijkheid over de levertijd kan deze per email of telefonisch worden opgevraagd.

30 dagen bedenktermijn
Producten kunnen binnen 30 dagen geruild of geretourneerd worden. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren. Geretourneerde (klim)materialen worden zeer zorgvuldig en deskundig geënspecteerd, zo wordt de veiligheid van onze klanten gewaarborgd. De procedure voor het retour sturen is hieronder beschreven.

Stappenplan ruilen en retourneren
Wij helpen u graag met het maken van de juiste keuze. Mocht een product onverhoopt niet bevallen, dan kan het uiteraard retour. Bij Klimwinkel.nl kunt u ook veiligheidsproducten retourneren. Retourneringen gaan nooit terug naar ons centrale magazijn, maar worden in onze winkel door een deskundige geïnspecteerd. Uw retour kan het gemakkelijkst verwerkt worden wanneer u het retourformulier (pdf document) invult, uitprint en mee zendt met de retourzending. Deze vindt u bovenaan de pagina's onder het kopje 'Downloads'

Het retouradres is:
Klimwinkel
Afdeling retouren
Denariusstraat 25
4903 RC Oosterhout


Het te retourneren product dient gefrankeerd te worden verzonden (PostNL basispakket, traceercode bewaren). In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel vergoeden wij de verzendkosten achteraf. Onze retourafdeling accepteert alleen deugdelijk verpakte zendingen.

TradingPro B.V. - Klimwinkel.nl gaat zorgvuldig met uw persoonsgegevens om en houdt zich aan de Wet bescherming persoonsgegevens. Ons Privacy statement leest u hieronder:

Klimwinkel.nl houdt zich aan de Wet bescherming persoonsgegevens. De door u aan Klimwinkel.nl verstrekte persoonlijke gegevens zullen alleen ten behoeve van medewerkers van Klimwinkel.nl intern gebruikt worden voor: het verzenden van producten en ter verificatie van de te ontvangen betaling van u aan Klimwinkel.nl. Klimwinkel.nl zal geen gegevens beschikbaar stellen aan derden. Klimwinkel.nl zal uw persoonlijke gegevens niet gebruiken voor berichten betreffende aanbiedingen of acties. Indien u niet meer in ons bestand opgenomen wilt zijn, dient u dit schriftelijk aan ons te melden. Indien u de geregistreerde gegevens wilt inzien, corrigeren of verwijderen, kunt u ten alle tijde een schriftelijke afspraak met Klimwinkel.nl maken. Wel dient u een geldig legitimatiebewijs te overleggen voordat u inzage, corrigeren of wilt verwijderen van uw persoonlijke gegevens. U kunt natuurlijk ook Klimwinkel.nl hier schriftelijk opdracht toe geven.

Klimwinkel.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld door Webshop Keurmerk in overleg met de consumentenbond. Er zijn enkele door Webshop Keurmerk goedgekeurde toevoegingen van toepassing, specifiek met betrekking tot veiligheidsmaterialen. Onze Algemene Voorwaarden kunt u hier vinden en downloaden.

Terug naar boven